Shipping
FIORI
תקנון משלוחים
- פיורי משקיעה המון במשלוחים תוך חשיבה רבה על אופן הגעת המוצר ללקוח ולכן המשלוחים שאנו מבצעים מתבצעים ברכב ממוזג ומרווח.
- משלוחים בפיורי מתנהלים על פי מתכונת של 8 שעות מעת קבלת ההזמנה ביום רגיל.
- מוצרים אשר יוזמנו עד השעה 16:00 בימי עבודה רגילים באזור גוש דן יסופקו תוך כ- 8 שעות (זמן משוער). מוצרים אשר יוזמנו לאחר השעה 16:00 בימי עבודה רגילים באזור גוש דן יסופקו עד השעה 21:00 (זמן משוער) ביום העבודה הזה או שלמחרת יום ההזמנה (בתיאום עם הלקוח), אלא אם צוין אחרת או על פי החלטת פיורי. - מאחר ואנו שולחים את ההזמנות ברכב ממוזג מובהר כי זמן האספקה הוא משוער ועלול להשתנות עקב משתנים שונים שאינם בשליטתנו, לרבות תנאי מזג אוויר, שינויי כבישים, עומסי תנועה, זמינות שליחים ו/או מוצרים ו/או כל מניעה אחרת שלא בשליטתנו
- בימי חג ושישי הזמנות שיתקבלו עד השעה 14:30 יישלחו באותו יום והזמנות שיתקבלו לאחר שעה 14:30 נעשה את כל המאמצים להוציאם באותו יום. במידה ולא עלה בידינו להוציא ביום שישי המשלוח יצא ביום שבת בשעות אחה״צ וזאת על מנת לדאוג ללקוחותינו לקבל את ההזמנות אותם הזמינו.
- בימי שבת חנויות המותג פתוחות לסירוגין למשלוחים בלבד על פי החלטת החברה ואין קבלת קהל או איסוף עצמי של הזמנות אלא אם תואם אחרת עם הסניף.
אין מענה טלפוני בשבתות חגים וערב חג מכניסת החג/שבת והלאה, ניתן לשלוח פנייה במייל ותענה עד 48 שעות משליחת הפנייה. או לשלוח וואטסאפ דרך האתר ואם יתאפשר ינתן מענה.
- קבלת משלוחים בימי שבת מותנית בזמינות פרחים ומלאי מתאים בחנויות, במידה ויהיו חוסרים אנחנו נשתמש בחומרי גלם חליפים על מנת לספק את ההזמנה בצד הטוב ביותר. במידה וישנם חוסרים של מוצרים כגון יינות, כלים, שוקולדים ומוצרים שאינם פרחים אנו נדאג לעדכן את המזמין על החוסרים ושמורה ללקוח הזכות לבטל את ההזמנה. על חוסרים של פרחים בכל ימות השבוע לא יינתן החזר כספי.
- במקרה של חשש מצד פיורי קאזה לגבי אספקת מידע שאינו אמיתי, מעודכן, שלם או נכון בזמן ההזמנה או לאחריו, עומדת לנו הזכות הבלעדית להשהות, לבטל או לסרב לספק כל הזמנה וזאת אף ללא הודעה מצדנו, ובכפוף לשיקול דעתנו הבלעדי.
- במידה ומקבל ההזמנה לא יהיה בכתובת שנמסרה בעת ביצוע ההזמנה, המוצר יימסר לשכן או יושאר בכתובת האספקה, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, והמזמין לא יהיה זכאי לכל סעד שהוא. הזמנות ללא מספר טלפון תקין או ריק של השולח והמקבל יתקלו בבעיה במשלוח ואין אנו לוקחים אחריות על משלוח זה.
- במקרה של תלונת לקוח, התלונה תענה ותטופל ע"י שירות הלקוחות עד 5 שעות מרגע הפנייה .
תלונות על איכות המוצר מתקבלות בטווח של 5 שעות מזמן האספקה ובהצגת המוצר בלבד.
לא תינתן החלפה על מוצר שלא נשלח תמונה בטווח שעות זה.
אין החזר כספי על מוצרי הפרחים השונים.
- לבירורים שונים ואינפורמציה נוספת, ניתן ליצור קשר באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת fioritlv21@gmail.com או במספר 03-5530160 בימים א׳-ה׳ בין השעות -08:30-20:00, יום ו׳ וערבי חג בין השעות 08:30-16:30, בימי שבת וחג אין מענה טלפוני
FIORI